משלוחי פרחים מהירים מהיום להיום בכל הדרום!
מחירון משלוחים  |  08-6655918

משלוחי פרחים מהירים מהיום להיום בכל הדרום!

בין אם העציצים שלכם בבית כל השנה או רק בימי החורף הקרים. הם עלולים להראות קצת עצובים לפעמים. אז מה אנחנו עושים לא בסדר ואיך לשמח את העציצים שלנו?

ויהי אור

העבירו את העציץ שלכם למקום מואר היטב. יש להיזהר מחלון עם שמש ישירה שכן קרני השמש שעוברות דרך זכוכית החלון עלולות לצרוב את העציץ שלנו.

כמה להשקות?

רוב העציצים בבית זקוקים להשקיה פעם בשבוע בחורף ופעמיים בשבוע בקיץ. לפעמים אנחנו אוהבים את העציצים שלנו ככ שאנחנו משקים אותם יותר מדי. השקיית יתר עלולה לגרום לריקבון של השורשים. לכן הקפידו על כללי השקיה נכונים שישמרו על העציץ שלנו בריא ויפה.

ריסוס מים

“הסרוטונין”, חומר ידוע שמשוחרר במוח וגורם לנו להרגיש טוב, שמענו עליו לא מעט בהקשר של פחמימות 🙂
אם אתה שולח פרחים לחבר או לעצמך, מקבל פרחים או פשוט מטפל בהם, הורמון הסרטונין משתחרר במוח וגורם לנו להרגשה טובה ונעימה.

לחות

מומלץ להשאיר מגש קטן עם מים שיספקו לחות לעציץ שלנו. המים במגש צריכים להיות בכמות אשר מסוגלת להתאדות כולה תוך יומיים.

נקו אבק, גם מהעציצים

האבק אשר מצטבר על העלים בעציצים שלנו, מונע מהם לקלוט את אור השמש. הקפידו לשטוף את העציצים שלכם כל כמה שבועות. את העלים ניתן לשטוף בעזרת מטלית לחה או תחת ברז מים.

דשן

הרבה צמחים ישנים בחורף ומתעוררים לחיים בקיץ ולהיפך. דישון עציץ שלא בעונת הצמיחה שלו עלולה לפגוע בוא. בררו מתי עונת הצמיחה של העציץ שלכם ודשנו אותו בזהירות אך ורק בעונה זו.

טמפרטורה

העלאה של הטמפרטורה במהלך היום והורדתה במהלך הלילה, מדמה לעציץ שלנו את התנאים הטבעיים אשר בחוץ ועוזרת לו להראות בריא ויפה.

חרקים

יש לוודא שהעציצים שלנו לא סובלים מחרקים אשר פוגעים בבריאותם. ישנם תכשירים רבים לטיפול בעציצים נגועים. השתמשו בהם במידה ואתם מזהים עציץ נגוע.

ירוק זה הצבע

צמחים ירוקים נוטים לשרוד טוב יותר בתוך הבית מצמחים אחרים. ייתכן והצמחים אותם בחרתם לגדל בביתכם אינם מתאימים לגידול בתוך הבית.

מוזיקה

אומרים שצמחים אוהבים מוזיקה. השמיעו לעציצים שלכם מוזיקה נעימה. אם זה לא יועיל לעציצים זה ודאי יועיל לכם ולבני הבית.

 

בהצלחה!!! 🙂

עגלת הקניות שלי
Sidebar
התחל להקליד על מנת לקבל תוצאות מתאימות