משלוחי פרחים מהירים מהיום להיום בכל הדרום!
מחירון משלוחים  |  08-6655918

משלוחי פרחים מהירים מהיום להיום בכל הדרום!

אנחנו בטיז פרחים עושים תמיד את כל המאמצים לספק באופן מהיר ויעיל משלוחי פרחים לקניון הנגב, לשדרות שז”ר, לאזור הביג, לאוניברסיטה ולכלאיזור אחר בבאר שבע והסביבה ולגרום להמון אנשים לחייך בשמחה.

הביס המתוק שמגיע בהפתעה, הפרחים הריחניים שהופכים את האירוע להרבה יותר נוצץ, העיצוב המושלם שאומר שהשקעת או פשוט מתנה ארוזה בקפידה שמגיעה עד למקום הנכון – בזמן הנכון.

אירועים שמחים מתחילים בפרחים של טיז

בין אם מדובר בעובדת המצטיינת של החודש בחנות, ביום הולדת חגיגי של קולגה לעבודה או פשוט קיבלת חשק לשלוח למישהו איחולי אהבה ושמחה, אנחנו כאן עם מגוון רחב של זרי פרחים המותאמים לכל אירוע.

 

אנחנו אוהבים לשלב בין שוקולד טעים ופרחים יפיפיים וליצור זרים ומתנות שיוצאים מהקופסה. אחרי שבחרת את המתנה שלך ויצרנו את הזר המושלם בשבילך, השליח שלנו יוצא לעוד משלוח פרחים לקניון הנגב, שממוקם ממש במרכז העיר – ולכל מקום אחר שבו מישהו מחכה למתנה מרגשת.

 

ככה זה ב”טיז פרחים”. בכל הרחובות מסביב לקניון הנגב כבר מכירים את הפרחים שלנו, שמגיעים פעם אחר פעם לבתים ולעסקים של לקוחות קבועים, שנהנים ממשלוח מהיר ויעיל פה בבאר שבע, באזור הקניון ובכל חלקי העיר ב”ש.

משלוח פרחים מהיום להיום

קמת בבוקר וגילית ששכחת את יום ההולדת של אמא שלך. לא שמת לב שכבר הגיע התאריך, לא קנית מתנה והשעון כבר מתקתק, כי אמא זו אמא.

 

יש כמה דברים שאפשר לעשות: להתאכזב מעצמך, לרוץ לקניון הקרוב ולחפש בהיסטריה מתנה, שאין לך מושג איך תגיע עד אליה – כי אתה בחיפה והיא בכלל בשכונה א’ בבאר שבע, או פשוט להתקשר או להיכנס לאתר שלנו ולבחור את זר הפרחים שלך.

 

כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את הזר שהיא הכי תאהב, להעביר אלינו את הכתובת ואת כל הפרטים ואנחנו כבר נעשה את הכל בשבילך. בפרחי טיז אנחנו מספקים משלוח פרחים לקניון הנגב והסביבה ומביאים עד לדלת איחולי יום הולדת ריחניים, צבעוניים ויפים במיוחד.

משלוחי פרחים, מתנות יפות ופורחות לבית – בצ'יק צ'אק בכל רחבי באר שבע

אנחנו ב”טיז פרחים” מציעים משלוח פרחים לקניון הנגב באר שבע ולשכונות א’ וב’ הסמוכות לו. אנחנו מעצבים סידורי פרחים מרהיבים ושוזרים זרים צבעוניים לאירועים חגיגיים כמו השקת חנות, פתיחת עסק, אירוע ללקוחות, חגיגות פרטיות וכל שמחה אחרת.

מגוון זרי הפרחים שלנו מגיעים בקלות לאירועים בכל העיר. אנחנו מספקים משלוח פרחים לקניון הנגב גם לקראת ראש השנה והחגים האחרים – כדי לקשט ולהוסיף צבע בכל הרמת כוסית חגיגית, בכל אירוע לכבוד החג ובכל הזדמנות אחרת.

זרי הפרחים למשלוח בנווה זאב באר שבע

משלוח פרחים לעובדת בקניון הנגב

משלוח פרחים בדרכו לקניון הנגב באר שבע

פרחים טריים יום יום

אנו ברשת הפרחים טיז, מאמינים שפרחים יפים לא חייבים לעלות ביוקר. הודות לגודל הרשת, ניסיונה ומערך הקשרים החזק אל מול מיטב מגדלי הפרחים בישראל, הצלחנו להוזיל את עליויות חומרי הגלם וכך אנחנו מאפשרים לכם לקנות זרי פרחים יפים וטריים במחירים הוגנים.

שירות לקוחות מצויין

שוזרי הפרחים בחנות הפרחים בבאר שבע, הם בין המובילים והמקצועיים באזור. הם ידעו להבין את הצורך, ולספק פתרון מדויק, המתאים לטעמכם ולתקציב.

משלוח מהיר לכל איזור הדרום

מיד לאחר קבלת ההזמנה, אנחנו שוזרים עבורך את הזר ומכינים אותו למשלוח. שליחי הפרחים של הרשת, מובילים את המשלוח ברכבים ממוזגים ובתנאים אופטימליים השומרים על איכות ונראות הזר מרגע היציאה מהחנות ועד לפתח הבית. המשלוחים מתבצעים בכל באר שבע וישובי הדרום.

תשלום מאובטח באתר

מערכת הסליקה המאובטחת שלנו עומדת בתקנים החמורים ביותר (תקןPCI ופרוטוקול SSL) ומבטיחה תשלום בטוח וקל, תוך שמירה על נתוני כרטיסי האשראי והגנה על פרטיותכם.

עגלת הקניות שלי
Sidebar
התחל להקליד על מנת לקבל תוצאות מתאימות