משלוחי פרחים מהירים מהיום להיום בכל הדרום!
מחירון משלוחים  |  08-6655918

משלוחי פרחים מהירים מהיום להיום בכל הדרום!

לשלוח זר פרחים לעובדי ביטוח לאומי באר שבע

המיקום של טיז בתחנה המרכזית בבאר שבע מאפשר לנו להגיע בקלות לכל מקום בבאר שבע ולשלוח עבורכם זר פרחים טרי ורענן.

בין היתר, אנחנו מבצעים בכיף משלוחי פרחים למשרדים ולמוסדות המרכזיים, כמו ביטוח לאומי, העירייה, מוסדות האוניברסיטה ומקומות אחרים. בעצם, השליח שלנו עושה מסע קבוע בעיר ומגיע עם הזרים שלנו לכל מקום.

קחו לדוגמה יום שגרתי בחנות שלנו. הטלפון מצלצל ואתם מזמינים מאיתנו זר פרחים חדש ורענן. זה יכול להיות לכבוד עובדת במשרד שחוגגת יומולדת ממש היום או מתנה עבור עובד שמסיים היום את תפקידו ומתחיל תפקיד חדש.

ביטוח לאומי באר שבע נמצא בבית פריזמה הגבוה שבשדרות שז”ר שלנו בסמוך ל”בית נועם”, לא רחוק ממרכז “ביג”. בכל פעם שמתקבלת הזמנה אצלנו ב-טיז פרחים, השליח יוצא לדרכו ברכב הממוזג עם זר הפרחים מקושט בבלונים ושוקולד מתוק.

בכל הקשור לשירות משלוח פרחים באר שבע, החנות מספקת לנו כל יום הזדמנות לשמח מישהו אחר.
וזה סיפוק אדיר!

 

משלוח פרחים לביטוח לאומי באר שבע הוא אמנם משהו שאנחנו עושים די הרבה, אבל זוהי רק דוגמה אחת. ביטוח לאומי באר שבע נמצא בקרבת מקום להרבה מאד משרדים, חנויות, מוסדות ציבוריים מרכזיים וגם לשכונות המרכזיות של העיר.

בכל המקומות האלו אנחנו מוכרים בזכות הזרים היפיפיים שמגיעים ישירות מהחנות אליכם. המשלוח עולה 25 שקלים בלבד ואנחנו מגיעים הכי מהר שאפשר, עם הפרחים הטריים, הצבעוניים והריחניים ביותר שתמצאו בעיר.

אפשר להזמין זרי פרחים המותאמים לימי הולדת חגיגיים, לקידום בעבודה או סידורי שולחן לאירועים וכנסים. בנוסף, אנחנו אוהבים לעצב עבורכם זרי שוקולד טעימים במיוחד ולהציע גם מתנות מיוחדות לכל אירוע.

זר פרחים שנשלח לביטוח לאומי בבאר שבע

עגלת הקניות שלי
Sidebar
התחל להקליד על מנת לקבל תוצאות מתאימות